You are fabulous

You are fabulous

Friday, April 8, 2011

Love it or leave it: Ombre hair?


Dark roots and lighter almost highlighted ends - Ombre hair.Very "in" right now,lots of celebs are rocking it.





Just don't take this trend as an exuse not to color your roots because the passage between the colors should be soft and give the well blended "fading" look. I think if you like this it would be good to get it done in a salon for the best results.Choose the shades that will look most natural.
Ombre hair can be subtile change and can refresh your look for spring and summer.
Any thoughts? Would you wear it?

Love and kisses:***
Mimi

14 comments:

  1. Meni se ne sviđa. Izgledaju mi kad da godinu dana nisu kod frizera bile pa imaju izrast od pola metra.

    ReplyDelete
  2. jao neodlucna sam:) ali prvoj lepo stoji :)

    ReplyDelete
  3. @Lalica: I moje je misljenje isprva bilo tako jer ja cim vidim izrast trcim brze bolje po farbu,ali polako se privikavam na ideju:)

    @Juliet's pen/Jovana: Slazem se,ombre hair na prvoj slici izgleda najprirodnije i po mom misljenju najbolje odradjen,ne svidja mi se kad su krajevi presvijetli,drazi mi je samo blagi kontrast

    ReplyDelete
  4. @CopyCat: Drago mi je da ti se dopada,mislim da ombre hair ako je dobro uradjen moze jako da osvjezi cijeli look:)

    ReplyDelete
  5. Hi Mimi!!!

    I like but in their hairs ;)

    ReplyDelete
  6. nije mi lose al ne stoji svakome.. :-) ja izrastak ne mogu da posnesem, tako da ovo nije za mene..

    ReplyDelete
  7. @Pampas: Hi sweetie,missed your lovely posts:)
    @Zorannah: treba znati ponijeti ovu kombinaciju boja,slazem se sa tobom.I ja sam bila totalni freak sto se izrastka tice ali trudim se da malo oporavim kosu,pa mi ovo dodje kao neka prelazna varijanta:)

    ReplyDelete
  8. Dvoumim se, lepo je ali treba bas voditi racuna i o frizuri i o obliku, komplikovano za mene :)

    ReplyDelete
  9. @Dragana Honey Dasa:Nesto drugacije i odmah izgleda svjeze,na prvoj slici mi se najvise dopada kako je uradjeno a i taj sav kontrast ne "bode" oci toliko:)

    @Ivana Ika: U pravu si,redovna posjeta frizeru je sigurno must kod izbora ovakve frizure:)

    ReplyDelete
  10. meni se sviđa, kosa izgleda sasvim prirodno, dok se nisam bojala i moja je izgledala nekako ovako jer bi svjetlila od sunca i mora a zimi rasla malo tamnija :-D
    nije ovo klasičan izrast, jer bi u tom slučaju prijelaz bio jači i ravniji

    ReplyDelete
  11. @Nail crazy: Ja sam ti bila totalni fanatik farbanja izrastka da je to bilo pravo ludilo (posebno dok sam se farbala u platinasto plavo) ali sad mi je ovo nekako cool,i simpaticna promjena naravno kad je dobro odradjeno:)

    ReplyDelete